Sunday, July 11, 2010

My Fisrt Time Blogging...u and i are meant to be....

Asyik belek-belek orang punyer...aku nak berblog..bukan untuk tontonan umum...tapi kepuasan aku...untuk insan-insan yang aku sayangi di sekeliling ku. As people said...life is hard but love might let everything happen. Ditempekkan diatas gambo wedding aku...sowi...mase tu raiyan dah tido. tinggallah eki sorang yang sakan ngamuk nok bergambor. Syukur ke hadrat ilahi dikurniakan suami yang soleh,membantu urusan umah tangga, ihklas melayani karenah anak2 tiri yang dianggap ank sendiri, ank2 yang sihat. aku kenalah perbaiki kelemahan aku...sape kata manusia ni sempurna. Sehinga setiap saat aku berazam untuk buat yang terbaik untuknya. memperbaiki kesilapan dan kelemahan ku. Inilah kisah cinta biasa kau dan aku...

3 comments:

  1. lawo plak aku tgk backgroun belakang tuh.. wat ke aku sey long....

    warmly welcome to visit my blog:
    http://rozniza.blogspot.com
    ;)

    ReplyDelete
  2. aku sakit pale doh duk try n error natey nieh.tengok hok org canggih jer...doh bila nok kota londong?

    ReplyDelete
  3. oloh mu doctorrrr niza...hok template dia ar aku bahang guna

    ReplyDelete