Friday, December 31, 2010

my work station

pejam celik pejam celik, mata x lelap gop...dop tahu nok buat mende lagi, anak2 dah tido, godek2 telefon jumpa la gambar yg di snap pagi tadi :
kononnye mendengar kata si ibu la ni "u two, stay here..dont play around or watchout u"
si ibu ni memang garang pun, sume org tau, tp ekey n raiyan tetap x takut, tp bila dah berubah sifat dan rupa, dlm kusyen pun diorang sanggup menyorok.
masing2 duk merebut cup cup laci..mcm la laci hang yang punye..letak mainan, letak buku.
"these not yours la, ini HAK KERAJAAN MALAYSIA, reti?!"
so, share la 2 beradik ni dengan satu kerusi.
gambar yang aku tempek kat atas tu lah tempat baru aku, cakap je tempat, tapi hari2 sibuk turun naik tangga bekejar ke kelas, kalau lambat 1 minit pun, mesti ade yang mati kot! tau2 la bebudak zaman skrang, terlebih gula, terlebih aktif (moral sila bagi anak minum air putih sahaja)...cam anak aku 2 orang kat atas tuh.
tempat tuh dah kali ke 3 berpindah randah, banyak sgt meje guru sampai x tau nak duk mana ? tempat tersorok semua dah di cup...tempat aku tuh kat laluan terbuka.
hah ! kalau nazir datang, aku la org pertama kene tangkap (sebab FB dlm keje)..xde la, aku ber'net' tuk cari bahan P&P(pengajaran dan pembelajaran) jer.

No comments:

Post a Comment