Monday, May 23, 2011

mencari damai di hati

xde maknanyer pun kisah entry ni..saje menyemakkan diri sblm aku masuk tido n sedang pekena segelas horlick..buat alas perut..mana la tau nanti duk mimpi angkat berat ker..buat rumah ker..kene kejar dek antu kaklimah ker..
soon...en suami akan tiba..MIL&FIL pun. Sangat rindukan dia..anak2 pun..ntahlah kali ni cam emo jer duk melayan karenah  2 anak jantan ni..rase sangat penat..dok sabar nok hand over duty pd en suami. Ada 2 perancangan...semoga berjalan lancar (bersama exam paper anak2 yg belom di marking) :
  • Percutian ke Ipoh - 1st week skul holiday, insyaallah akan ke IPOH, melawat SIS n bawak ekeyraiyan bercuti ke cameron. MIL juga sangat la excited nk ke cameron n mengedik anak jantannya utk ke cameron. Kata en suami ade 3 wanita yg paling dia sayang dlm dunia ni...MIL(ibunya), SIS(kakaknya) n aku(bininya). Aku? ranking ke ? cik senah x kesah...tu la sebab dia nk bawak MIL bercuti kt cameron, visit SIS n bwk bini p bulan madu.
  •  2nd week skul holiday menziarah mak n adik2 di kampung n de best part is percutian bulan madu kami. Destinasi yg dekat2 jer...belum diputuskan. Cuba mencari damai di hati sepasang suami isteri. Ekey raiyan akan spend de remaining skul holiday kt umah tok wan...mesti diorg suka..aku ? mestilah dah en.suami ajak p berbulan madu n beromantika.
KISAH CINTA BIASE KAU DAN AKU bersambung...............(minggu ni bersantai santai sambil wat filing coz anak2 didik gue exam)

No comments:

Post a Comment